فروش ابزار و ادوات کشاورزی

ابزارهای اساسی برای بخش کشاورزی

ماشین آلات و ابزار کشاورزی در مقیاس وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار می تواند به کاشت ، رشد و مدیریت محصولات غذایی کمک کند. این مواد می توانند از ذرت ، سویا ، سبزیجات باشند.

صرف نظر از نوع ابزاری که در مزرعه خود استفاده می کنید ، ما به شما نشان خواهیم داد که کدام یک از ماشین آلات و ابزارهای ضروری برای بخش کشاورزی هستند ، دنبال کنید:

ماشین چمن زنی: ماشین چمن زنی سبک و آسان برای استفاده است. ظرفیت برش آن معمولاً 30 سانتی متر برای باغ های کوچک و متوسط ​ است. همچنین دارای یک تنظیم ارتفاع برای استفاده سریع و آسان است. کیسه جمع آوری ظرفیت 35 لیتر آن به راحتی قابل خالی و قرار گرفتن است و همچنین دارای سیستم ترمز تیغه اتوماتیک است که ایمنی بیشتری را به کارگر ارائه می دهد.

کوتاه کننده چمن: کوتاه کننده چمن عملاً عملکردهای مشابه دستگاه برش دهنده پرچین را دارد ، فقط با شکل برش متفاوت. این موردی است که برای نگهداری یک مزرعه  ضروری خواهد بود.

بیل و کلنگ: این ابزار از یک قطعه آهن با دو نوک تیز تشکیل شده است که به یک دسته چوبی متصل می شود و برای حفر زمین ، بیرون کشیدن سنگها و … استفاده می شود و برای کار در زمین های سخت ایده آل است.

چنگک فلزی: ابزار کشاورزی با یک دسته بلند ، مناسب برای کشیدن و افزودن کاه و یونجه. همچنین در باغ ها استفاده می شود. از چنگک برای جمع آوری سطح زمین استفاده می شود.

داس چمن زنی: داس یک ابزار کشاورزی  است که دارای ویژگی منحنی منحصر به فرد است. این یک ابزار مهم برای رسیدگی در فعالیت های کشاورزی ، به ویژه برای برداشت غلات است. برای برداشت گندم ، سویا ، برنج  استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای بریدن برگ ها یا قسمتهایی از گیاهان که نیاز به برخی از مراقبت ها دارند استفاده کرد.

کاتر: این برای برش چمن یا قطع چوب های کوچک استفاده می شود. برخی از انواع برش ها  مانند برش های دستی و برقی.

قیچی هرس: برای مزارع که تقاضای تولید کمتری دارند ، هنوز کارهای دستی مانند هرس لازم است.