مشاوره و طراحی و ساخت انواع گلخانه های مدرن و پیشرفته

یکی از موضوعات مهم در عرصه ساخت گلخانه؛ مشاوره گلخانه و طراحی برای ساخت یک گلخانه ایده آل و کارآمد می باشد.
لذا با توجه به موقعیت مکانی و شرایط اقلیمی و نوع کشت نیاز است که یک گلخانه طراحی و تعبیه شود که با این شرایط سازگاری داشته باشد ، گلخانه های صنعتی مطابق با آخرین استاندارد های خارجی و داخلی طراحی و ساخته می شوند.
و این امید را به کشاورزان زحمت کش می‌دهیم که با پیشرفت روز به روز علم و دانش و با توسعه این صنعت امکان ساخت گلخانه صنعتی در اکثر مناطق و شرایط اقلیمی متفاوت مهیا شده است.

برای طراحی یک گلخانه نیاز به ارتفاع وابعاد زمین مورد نظر، برای احداث گلخانه است ؛ که باتوجه به نوع محصول می بایستی ارتفاع گلخانه را طراحی کرد.

گلخانه را می توان در هر نوع و ابعاد متفاوتی که شرایط زمین ایجاب میکند طراحی واحداث کرد.ولی عموما ارتفاع مناسب برای گلخانه 7-6 متر و در شرایط خاص 8 متر است و ابعاد استاندارد برای هر سالن گلخانه 9.6 متر و 8 متر است که وابسته به ابعاد زمین می باشد.

گلخانه های پیشرفته ی صنعتی موجود در ایران غالبا در دو طرح کلی طراحی و احداث میشوند؛

اولین و شاید شایسته و کارامد ترین آنها طرح ایرانی (سیکولار-گاتیک-نیم گاتیک) می باشد. و دومین طرح ، طرح اسپانیایی میباشد. که تفاوت ها ومزیت های زیادی نسبت به هم دارند ولی ابعاد و ارتفاع آنها برابر هستند و برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان با شماره مذکور تماس حاصل فرمایید.