بررسی ساخت گلخانه

بررسی ساخت گلخانه

بررسی ساخت گلخانه

 شما یک باغبان با علاقه به پرورش گیاهان هستید و تصمیم گرفته اید که یک شرکت ساخت گلخانه بسازید. این امر در واقع یک پروژه معمول برای بسیاری از علاقه مندان به باغبانی است، اگرچه اندازه کار می تواند ترسناک باشد. خوشبختانه برای شما، یادگیری نحوه ساخت گلخانه مربوط به این است که بدانید از چه چیزی باید درس بگیرید، لذا در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با این فرایند لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید.

بررسی ساخت گلخانه

موارد موثر در زمان ساخت گلخانه

  1. محل سکونت

اولین و مهم ترین عامل در ساخت هر شرکت ساخت گلخانه، یافتن مکان مناسب برای ساخت آن است و آنچه در انتخاب مکان موثر است، نور خوب و ثابت خورشید است. با انتخاب مکان رو به جنوب یا شمال شروع کنید. این بستگی به محل ساخت گلخانه شما دارد. مکان های دارای آفتاب صبح را بر مکان های دارای آفتاب بعد از ظهر ترجیح دهید. اگر درختان در این نزدیکی هست، مکانی را انتخاب کنید که تا بعد از ظهر در سایه آنها نباشد. یک نکته خوب این است که ساختار خود را در مکانی نزدیک درختان برگریز بسازید، نه همیشه سبز. از آنجا که گیاهان برگریز در زمستان برگ های خود را از دست می دهند، در زمستان مانع ورود کمتر خورشید به گلخانه می شوند. این دوره ای است که برنامه های شما بیشترین نیاز به خورشید را دارند، بنابراین همه برنده می شوند.

  1. درها، لولا و سخت افزار با کیفیت بالا

اگر متعهد به ساخت شرکت گلخانه سازی هستید، ضروری است که از کیفیت صرف نظر نکنید. ساختار شما به نقاط ورود و خروج احتیاج دارد که هم به لحاظ سبک کار می کنند و هم کاربردی هستند. گزینه های درب در طیف وسیعی از رنگ ها و سبک های مختلف ارائه می شود. تکالیف خود را انجام دهید و مدل مناسب خود را پیدا کنید. به دنبال اجزای با ویژگی عایق و کیفیت ساخت بالا باشید. با توجه به انتخاب بسیار زیاد، ترکیبی برای همه وجود دارد.

  1. پوشش ممتاز

انتخاب پوشش مناسب برای ساخت گلخانه با کیفیت مهم است. با وجود مصالح در ضخامت ها و سبک های مختلف، پیدا کردن روکش متناسب با نیازهای شما راحت تر از آن چیزی است که تصور می کنید. استفاده از مواد محکم، بادوام و با اندازه های مورد نیاز برای خانه خود را انتخاب کنید، مواد پلی کربنات پاره نمی شوند و فرسوده نمی شوند. یک پوشش مقاوم انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که دستورالعمل های نصب را بخوانید و به ساختاری مقاوم در برابر زمان برسید.

  1. سرمایش و تهویه

تهویه یکی از رایج ترین دغدغه هایی است که اکثر مردم قبل از ساختن شرکت گلخانه سازی خود دارند و دلیل خوبی هم دارد! تهویه و سرمایش گلخانه از گرم شدن بیش از حد گیاهان جلوگیری می کند. سیستم های خنک کننده از تهویه مکانیکی و طبیعی برای کاهش فعال دمای اتاق استفاده می کنند. آنها همچنین ممکن است از سایه زدن برای دستیابی به همان اثر استفاده کنند. محصولات با کیفیت در دستیابی به هموستاز کارآمد مهم هستند. سیستم اندازه مناسب را انتخاب کنید و یک اتاق رشد کاملاً خنک خواهید داشت.

  1. سیستم گرمایش

هر ساختار گلخانه ای کامل باید از گرمایش برای ایجاد یک محیط سالم برخوردار باشد. سیستم های گرمایش با کمک نصب تهویه هوای گرم را در اطراف اتاق پخش می کنند. گرمایش ارتباط مستقیمی با نوع رشد دارد، از پروپان، بخاری های گاز طبیعی و نفت گرفته تا لوله های جابجایی و آب گرم. سیستم های گرمایش گلخانه به این دلیل می رسد که ساختار گلخانه شما برای چه چیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

نتیجه گیری

پرورش گلخانه در کنترل باغبان است. این تمام ایده است و ایجاد محیطی کارآمدتر از دنیای خارج در رشد گیاهان بسیار تاثیرگذار است. برای ایجاد یک شرکت ساخت گلخانه که قسمت های مساوی از نظر عملکردی و کم مصرف باشد، باید کنترل خود را حفظ کنید. ترموستات، رایانه های یکپارچه و سایر کنترل های خاص به شما امکان می دهند فضای داخلی را دقیقاً همانطور که برای رشد لازم است تنظیم کنید. مهم تر از همه، استفاده از آنها نیز آسان است، بنابراین می توانید بدون خطر از بین بردن رشد گیاه خود مهم ترین کارهای لازم برای ایجاد شرکت خود ار انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *