گیاهان به عنوان ابزار تغییر در زندگی شما

گیاهان به عنوان ابزار تغییر در زندگی شما

گیاهان به عنوان ابزار تغییر در زندگی شما

گیاهان علاوه بر اینکه منبع زیبایی و طراوت هستند، دارای جذابیت های بسیار دیگری نیز هستند که می توانند فوایدی را برای خانه شما به ارمغان بیاورند.

ما به ندرت متوجه می شویم که در هر گوشه ای از این سیاره، گیاهان متنوع و هیجان انگیز رشد می کنند.چیزی که از نظر شخصی برای ما مهم است ،این است که با استفاده از گیاهان خانه یا باغ خود را تزئین و زیباتر کنیم.اما اگر گیاهان به جز زیبایی و طراوت چیزهای دیگری را به خانه شما بیاورند – مثلاً پول.آیا این عالی نخواهد بود؟

اگر گل یا گیاه را به زیبایی و دقت در خانه قرار دهید، انرژی موجود در فضا را تغییر می دهد و روحیه همه را بهبود می بخشد.طبق فنگ شویی، گیاهان شادی، عشق و رفاه را به خانه شما می آورند!

گیاهان به عنوان ابزار تغییر در زندگی شما – عشق و اشتیاق

گیاه ریحان

گیاهان عالی برای تحریک عشق و اشتیاق در خانه شما ریحان و یاس هستند.

گیاه ریحان عشق و اشتیاق را به خانه شما می آورد.اگر گیاه ریحان را بکارید و در آشپزی خود از آن استفاده کنید، گفته می شود که در هر کس که آن را بچشد شور و شوق را بیدار می کند.در آفریقا از برگ های ریحان برای دفع طلسم های شیطانی و محافظت در برابر ارواح شیطانی استفاده می شود.

یاس نیز گیاهی است که عشق و اشتیاق را به خانه شما جذب می کند و رویاپردازی را تشویق می کند.یاس به عنوان گیاهی شناخته می شود که شور و شوق را برمی انگیزد و عشق را به زندگی شما منتقل می کند، بنابراین برای هر کسی که به دنبال عشق است ،یک انتخاب عالی است.

گیاهان به عنوان ابزار تغییر در زندگی شما – خوشبختی

بامبو خوش شانس (Dracaena braunii) یکی از با ارزش ترین گیاهان دارویی است که انرژی مثبت را به خانه یا محل کار شما می آورد، به خصوص اگر آن را به عنوان هدیه بگیرید.به گفته فنگ شویی، این گیاه نماد شادی است و هر پنج عنصر طبیعی را در محیط خود به تعادل می رساند.

این گیاه را بی دلیل بامبو خوش شانس نمی نامند، بگذارید خانه شما را شاد کند.

طبق سنت چینی، تعداد ساقه ها قابل توجه است و از آنجایی که چینی ها معتقدند عدد 4 نماد بدبختی است، باید از آن اجتناب کنید.گیاه با دو ساقه شادی شما را دو چندان می کند.سه ساقه به شما انرژی هایی را در قالب طول عمر، شادی و ثروت می دهد.پنج ساقه تمام زمینه های زندگی شما را تقویت می کند و اگر یک ساقه دیگر اضافه کنید، رفاه و ثروت بیشتری را جذب می کند.

بامبوی خوش شانس که روی میز اتاق نشیمن قرار می گیرد، جریانی بدون مانع از انرژی را فراهم می کند.می توانید با آن حمام را نیز تزئین کنید، زیرا عنصر چوبی آن آب را خنثی می کند.آن را در اتاق خواب قرار ندهید.

گیاه بامبو خوش شانس

گیاهان به عنوان ابزار تغییر در زندگی شما – پول

گیاه یشم که با نام تخصصی Crassula ovata شناخته می شود ، مقاوم است و رشد آن آسان است.شکل برگ های آن گرد و گوشتی و یادآور سکه است و به همین دلیل برای جذب پول ایده آل است.این گیاهی است که انرژی مثبت را فراهم می کند، به همین دلیل است که به طور سنتی در ادارات قرار می گیرد و به صاحبان مشاغل داده می شود.

به طور کلی تصور می شود گیاهانی که دارای برگ های گرد هستند، پول را به خانه می آورند.به همین ترتیب، آنهایی که برگ های نوک تیز دارند بهترین انتخاب نیستند، اگر به دنبال ثروت هستید!

کراسولا را در نزدیکی ورودی فضای اداری خود قرار دهید که موفقیت و رونق را برای صاحب خانه یا کسب و کار جذب کند.آن را در اتاق خواب یا حمام قرار ندهید.

هیچ یک از ما از تمایل به داشتن پول بیشتر مصون نیستیم و با این دو گیاه رفاه باید آسان تر شود.

یکی دیگر از گیاهان عالی برای جذب پول، درخت پول (Pachira aquatica) است.این گیاه بلند به شکل درخت بونسای، خوش شانسی را به همراه خواهد داشت.برای اینکه در جنبه تجاری زندگی خود خوشبختی بیاورید، به سه یا پنج درخت در هم تنیده نیاز دارید و از عدد چهار بدشانس دوری کنید.برای جذب شادی و پول، آن را در گوشه سمت چپ خانه یا محل کار خود قرار دهید.حمام انتخاب مناسبی برای این گیاه نیست.

گیاه یشم

مطالب پایانی

به یاد داشته باشید که گیاهان زنده هستند و نیاز به مراقبت و پرورش دائمی دارند و بنابراین ما را تشویق به مراقبت و عشق می کنند.به هیچ وجه نباید گل های پژمرده را در آپارتمان نگه دارید ،زیرا بدون شک انرژی خوب شما را مختل می کند.همیشه برگ های پژمرده گیاهان خود را دور بریزید و آنها را سالم و تازه نگه دارید.

امیدوارم مطالب این مقاله که توسط متخصصان در شرکت ساخت گلخانه در اصفهان ارائه شده است ،به اندازه کافی برای شما مفید بوده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *